کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

حس مبهم

گیجم ....منگم...اصلا حالمو نمیدونم

قاطی کردم شاید ....

زلفاتو پریشون کردی 

که باز منو دیونه کنی 

من کجای زندگی توام 

که از هر طرفی به بن بست می رسم ....

دست دلم هنوز می لرزه

وقتی ...وقتی .....

این دنیا چقدر بی ارزشه 

میگی ادما باید عاشق باشن 

اما بعد این همه درد فهمیدم 

عشق مهم نیست .عاشق که باشی 

وقتی تو چشمات نگاه میکنه و دروغ میگه 

چشماتو میبندی ....

عاشق که باشی تمام زخم زبوناشو به جون می خری

عاشق که باشی یعنی تموم ...

بهتر از عاشق بودن حفظ فاصله مناسبه 

تا یاد نگرفتید عاشق نشید 

چون بلد نبود این فاصله ،عشقو به گند میکشه...

دلم تنگته ...

بعضی

روزها هرگز فراموش نمی‌شوند!

مثل روزی ‌که

دوستت داشتم...

 

"افشین صالحی"


باهات عصبانیم ،عصبانی 


نظرات 1 + ارسال نظر
خسرو . و . مهسا جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 12:26 http://khane8tom.blogsky.com

. . با بهترین درودهایم .
. با کمی دقت متوجه اشتباه خود می شوید !!
. همانطور که می نویسی / موسی / و می خوانی / موسا / . .
. بنابراین وقتی نوشتی / تولید ملی / باید می نوشتی / تولید ملا . .
. همانطور که می نویسی / عیسی / و می خوانی / عیسا / . .
. بنابراین وقتی نوشتی / ثروت ملی / باید می نوشتی / ثروت ملا . .
. ما اشتباه نوشتیم و این بندگان خدا اختلاس نکردن !! . . [تعجب]
. مال خودشان بووووده !! . . . [نیشخند][عصبانی]
. بارالها ما را ببخش . [خنده][خنده]. . . تهمت زدیم . . [خنده][خنده]
.............................................................
. بعد از معرفی شاعر !!! . . نوشتی
. باهات عصبانیم . . عصبانی . .
. طفلک . . / طرف / رو معرفی کن !!!! پدر عشق
. بسوزد که در آورد . . پدرم

درود
طرف خودش میدونه گرچه اینجا نمیاد
موضوع چیز دیگه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد