کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بیقراری

چرا این چند روزه انقدر بی قرارم 

چرا قلبم درد میکنه 

خوشحالم که قبل مرگم بازم دیدمت....ممنون

شاید دلم خیلی تنگ بود 

شاسد دلم خیلی گرفته ازت 

این چه ترسی افتاده به جونم 

حیف به خودم قول دادم دیگه مزاحمت نشم

امیدوارم همیشه شاد باشی و 

دور و برت پر از ادمایی باشه که دوست دارن

خدایا خودت کمکم کن 

کاش یه جای دوری بود ...خیلی دور 

دستتو و میگرفتم و می رفتیم اونجا 

فقط ما دوتا ....

موهاتو ناز می کردم و برات لالایی می خوندم 

و تو هم وجودت  پر میشد از خنده از ته دل 



نظرات 3 + ارسال نظر
آران چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 11:40 http://hghight-zandage.mihanblog.com/

ای چشم خمارین تو و افسانه نازت

وی زلف کمندین من و شبهای درازت

شبها منم و چشمک محزون ثریا

با اشک غم و زمزمه راز و نیازت

بازآمدی ای شمع که با جمع نسازی

بنشین و به پروانه بده سوز و گدازت

گنجینه رازی است به هر مویت و زان موی

هر چنبره ماری است به گنجینه رازت

در خویش زنیم آتش و خلقی به سرآریم

باشد که ببینیم بدین شعبده بازت

صد دشت و دمن صاف و تراز آمد و یک بار

ای جاده انصاف ندیدیم ترازت

شهری به تو یار است و غریب این همه محروم

ای شاه به نازم دل درویش نوازت




شهریار

بسیار زیبا

خسرو . و . مهسا دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 11:39

. درود . بعداز صدو بیست چهارتا کامنت . .
. یکی را تائید کردید
. هر روز دو تا کامنت می گذارم

خسرو . و . مهسا یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 12:34

. . با درودی صمیمانه . غزل تقدیمی استقبالی است از خواجه
. شیراز که می فرماید

. نفس باد صبا مُشگ فشان خواهد شد
. عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

. و بنده این چنین ادامه داده ام !! .

. با فلک گفت که این چرخ چونان خواهد شد
. گفت آنچه ز ازل خواست همان خواهد شد
. یاسَمن خنده کنان گفت بهاران آمد
. رعد غرید خموش باز خزان خواهد شد
. دولتی کز سر مهر بنده خود بنوازد
. کلبه رعیت عشق قصرجهان خواهد شد
. بی وفایی همه دیدی جفا پیشه مکن
. رونق ملک وفا تا به کران خواهد شد
. در ره نفس مرو راه طریقت بگزین
. که روانت به جنت نشان خواهد شد
. خوان نعمت به شکرانه بچین و بر چین
. عید شعبان بگذشت و رمضان خواهد شد
. خواجه ام گفت نمیرد که شود زنده به عشق
. خادمین حرم عشق همه پادشهان خواهد شد
. خسرو از طالع خود عشق و سلامت بطلب
. که چنین کردم و شد گو که چنان خواهد شد . . . . [گل][گل]

درود بر شما جناب فیضی
قلمتون مانا
زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد