کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

فال ما ...


بنشین لحظه‌ ای رو در روی من 

چایم را با عطرت هم‌ بزن

بنشین تا شود نقش فال ما 

نقش هم‌ فردا شدن

#daal band


نظرات 1 + ارسال نظر
مهساسلطانیان یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 13:28 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر شما بزرگوارا...

دلتنگ توام.تا شادمانه مرا ببیند
شاخه ها
به شکل نام تو سبز میشوند،
پرنده ی کوچکی که نمیدانم نامش چیست
حروف نام تو را
بر کتابم میریزد،
آفتاب
به شکل پروانه ای از مس
گرد صدایم
بال میزند
و میدانم سکوت
فقط به خاطر من سکوت است،
اما من دلتنگ توام
شعر مینویسم
و واژه هایم ا کنار میزنم
که تو را ببینم...

منتظر شما خواهیم بود

درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد