کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

مسابقه

اشک های برگ درخت ژینکو به خاطر جدایی از درخت

عکسم رتبه چهارم آورد

خوب من عکس برای مسابقه نگرفته بودم

وقتی آگهی دیدم تصمیم گرفتم بفرستم

با اینکه عکس خوبی ولی چون سطح بچه ها رو

نمی دونستم ، هیچ انتظاری نداشتم

الانم این شد اولین تجربه ، از اینم نگذریم که

دوست داشتم بین سه تای اولی باشه

خدایا شکرت

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 17:47

شما که قرار نیست عکاسی رو کنار بذارید مگه نه؟!
فکر کن یه برگ ناخواسته باید جدابشه یه زمانی اونم از شانسش یه برگ درخت برگ ریز باشه که دیگه هیچی..فقط اگه پای همون درخت بمونه و کود بشه دوباره با یه تغییر کاربری برمیگرده به درختی که ازش جدا شده

نمیدونم
هیچ چیز تو زندگی قطعی نیست
تا چه چیزی پیش بیاد
درسته
زندگی و مرگ متوالی

Amir چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 01:56 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

شما با گوشی عکس میگیری یا دوربین دیجیتال داری؟

----------------
حقیقتش داشتم دنبال یه گوشی درست و حسابی میگشتم و فارغ از برند هواوی میت 10 دیدم جالبه و همه تعریف کردن ازش ، اچ تی سی هم بد نبود ، گوشی خوب میشناسی بهم معرفی کنی برا عکاسی ؟

من با گوشی و یه دوربین کامپکت ساده
اینو با گوشی گرفتم
برای مسابقم نبود
گرفته بودم ،تبلیع مسابقه رو دیدم فرستادم
واس من سامسونگ j5 پریمه
واس عکاسی خیلی اطلاعی ندارم

Amir چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 01:49 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

میدونی ، عکاس ها همیشه متفاوت به سوژه هاشون نگاه میکنن و این خوبه

شما که دیگه هیچی ، عالی هستی مهم نیست الان 4 شدی ، رقبات رو میشناختی کار رو میکردی آس ولی دست گرمی بود دیگه ، خوبیش اینه که رقبات تازه باهات اشنا شدن و میدونی که با کیا طرفی

مرسی از دلگرمی

Amir چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 01:46 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

خب بگو بین چند تا اثر 4 شدی؟
------------------------------------
بازم خیلی تبریک میگم ، ناراحتی نداره ولی درک میکنم

بین ۷۰، ۸۰ نفر
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد