کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

اتفاق دلپذیر

بعد از اینکه دیشب عکسا جشوازه خیام انتخاب شد 

برام جالب بود ببینم چه عکسایی معمولا انتخاب میشه

رفتم سرچ کردم دیدم عکسا نیست ،یه سایت نوشته

بود به افرادی که شرکت کردن کتاب عکس میدن 

اقا جونم براتون بگه ....

  فکر کردم بیرون نیست و فقط افرادی که شرکت 

کردن دارن این کتاب عکسو ‌...

گفتم چیکار کنم چیکار نکنم 

به پیرمردی استاد پیام دادم استاداین کتابو کجا میشه 

پیدا کرد ، استاد نازنینم نه گذاشت و نه برداشت 

گفت بزار این کتاب من بهت هدیه بدم 

منوووووووومیگییییییی

گفتم ممنون و مرسی و کلی تشکر 

بعد گفتم استاد شما هم شرکت کردید گفت نوووچ

گفتم داور بودید ،گفت نوووچ

منم هاج و واج مونده بودم 

گفت الان از سایت سفارش دادم 

دلم می خواد بغلش کنم ببوسمش و گریه کنم 

اخ چقدر نازنینی تو 

کلی تشکر کردم گفت یادگاری ببمونه 

حالا قسمت بشه برم ببینمش کتابو بگیرم 

نمیدونم براشون چی هریه بگیرم 

اولین باره میبینمشون 

ایده خوبی دارید ممنون میشم بهم بگید

کاکتوس که حتما براش می برم 

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتت



نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 4 دی 1397 ساعت 09:10

http://www.khayyam.photo/Results/2018
همین جشنواره منظورتون بود ؟

وای خدای من 
عکسا تو سایت هست
چقدر ...اخ اخ ...
خجالت کشیدم
کاش بیشتر می گشتم تو سایت
مرسی

Amir دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 22:29 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

کتاب + کتاب صوتی یا البوم یه خوااننذه یا متاب هایی تصویری هستن که باکلاسن اونا میتونه خوب باشه

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد