کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

سی سالگی

همش سی سالمه اما .....

 برای هر کسی یه برهه از زندگیش خیلی متفاوته ...

برای یکی ۳۰ سالگی ،برای یکی ۴۰ سالگی ،برای یکی ...

برای من اما ۳۰ سالگی ...

امروز داشتم فکر می کردم درست تو ۳۰ سالگی 

زندگی من به دو قسمت تقسیم میشه...

نیمه اول زندگی که کنار تو بود و پر از خنده و نشاط کودکی

و نیمه دوم ،که تو نبودی و پر از روزای سرد تنهایی

یعنی درست یه مرز ۱۵ ساله بین بودن و نبودن تو 

و چقدر من این نیمه دوم زندگیم درد می کنه.

کاش ...کاش...کاش من در همان نیمه اول بودنت ،

نیست می شدم .

امروز با دیدن کسی که شبیه تو بود، خیلی دلتنگ شدم 

خیلی ...

اگر بودی ...اگر بودی ...اخ اگر بودی ...


نظرات 5 + ارسال نظر
Amir دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 00:57

سلام
تولدتون مبارک
امیدوارم که به همه خواسته هاتون برسین

سلام
تولدم نیست که
ممنون

Amir دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 00:48 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

برهه 30 سالگی یعنی عشق و حال و پخته شدن

+ عامو پست رمزی گذاشتی ، من قبلا درخواست رمز کرده بودما ، نگی که پست رمزی گذاشتم جرا کسی نمیگه رمز ها!!!

امیدوارم
نه نمیگم
چیزای خوبی نیست

توپ120 شنبه 22 دی 1397 ساعت 14:22 http://top120.blogsky.com

تولدت مبارک
با شرکت در نظرسنجی وبلاگ ما نظر خود را درباره قهرمان جام ملت های آسیا2019 اعلام کنید.
در ضمن با رفرش صفحه یا بازکردن خبرهای متنوع می توانید به صورت نامحدود در نظرسنجی شرکت کنید.
خیلی ممنون

بهمن جمعه 21 دی 1397 ساعت 09:15

سلام کاکتوس جان
نمیدونم چه راز و چه حکمتیه هروقت دلتنگی، من مثل قرقی یا مثل سیمرغ که پرش را آتش میزدند، توی خونه مجازیت ظاهر میشوم...
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و از گزند حوادث روزگار به دور...
در مورد تقسیم بندی عمرتون هیچی نمیتونم بگم ولی آرزو میکنم هیچ وقت، هیچ وقت، هیچ‌وقت در گذر عمرتون افسوس را چاشنی روزهای رفته نکنید.
امیدوارم سه سی سال دیگه عمر بابرکت و پر از نشاط و شادابی و موفقیت از خداوند مهربان طلب داشته باشید. الهی آمین

سلام عامو بهمن
خوبید؟
اخ که من چقدر عاشق اینم سیمرغم تشریف بیاره خونه مجازیم
ممنون عامو مهربون
گاهی پیش میاد دیگه ،یه غمی همیشه همراته اما یه روزایی نابودت میکنه .گوشیه گیرت میکنه.ساکتت میکنه .
چه خبره عامو ۳۰ تا دیگه ...یا خود خدا
مرسی .مرسی همیشه به موقع میاد و دلگرمی می دید . راستی عامو شما نمی خوای برام ادرس بنویسی تیله ها رو بفرستم بیاد

با عرض سلام وبلاگ زیبایی دارید.

اگه قصد یادگیری زبان انگلیسی و یا زبان ترکی استانبولی رو دارید،اما وقت یا هزینه پرداخت برای کلاس خصوصی و یا زبانکده رو ندارید،شما میتونید با دانلود ویدیوهای ما و دیدن یک فیلم آموزشی در روز که توسط اساتید برجسته و به ساده ترین شیوه ممکن به بهبود و افزایش سطح زبان شما کمک خواهد کرد.
جهت تبادل لینک ما رو لینک کنید و در نظرها به ما اطلاع دهید تا شما رو لینک کنیم.

عنوان تبادل لینک:آموزش زبان انگلیسی و ترکی استانبولی

http://www.learnengturk.blogfa.com

با تشکر از شما.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد