کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

دندانپزشکی۲

این همه به خاطر این یدونه دندن اذیت شدم

حالا فهمیدم بعضی جاها با لیزر دندن پر می کنن 

حتی اگر مرز عصب کشی هم باشه بازم نیاز به 

عصب کشی نیست ،اخ که چقدر قبلش پرسیدم

و کسی نمیدونست .خیلی اذیت شدم ....

خرس مهربون نامهربون این لیزر بهم گفت

انقدر حرص خوردم از دستش ،میگه خوب 

ازم میپرسیدی ،بهش گفتم دلم نمی خواد 

از تو بپرسم ، با اخلاقش مشکل دارم .نمیدونم

چرا این ادم اومد تو زندگی من....

بگذریم ... 

بگذریم ...

و باز هم بگذریم .

برام دعا کنید ،راهمو گم کردم .


نظرات 2 + ارسال نظر
Amir سه‌شنبه 2 بهمن 1397 ساعت 21:38 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

عافریم
علم چه پیشرفتی کرده!

خودت راضی هستی؟؟؟

من که نرفتم اینو
دیر متوجه شدم
عصب کشی و جراحی لثه و ...
بعدش اینو فهمیدم

Amir سه‌شنبه 2 بهمن 1397 ساعت 10:20 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
چی شد؟ با لیزر دندون پر میکن؟ کجا اینکارو میکنن؟؟ هزینه اش چقدره؟؟؟

سلام
با لیزر سیاهی و پوسیدگی بر میدارن با یه مایع مخصوص پر میکنند .دیگه دردسرای عصب کشی و اینا رو نداره
من که خیلی اذیت شدم . ولی این دکترام
هزینش انگار مثل همینه دقیق نمیدونم
شهید بهشتی داره شنیدم
کرجم هست ولی نمیدونم کجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد