کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

شهربازی

امشب اولین بارم بود میرفتم پارک ارم 

تصور دیگه ای ازش داشتم 

بزرگتر و جالب تر باشه

تقریبا قبلا اکثر بازیاشو شهر بازی های 

دیگه سوار شده بودم 

جز یکییییییییییی

ستاره گردون 

بین سوار شدن و نشدن مونده بودیم 

که بالاخره با سوگلی و اقا پلیسه دلو به 

دریا زدیم و رفتیم ...خیلی خوب بود 

کلی انرژی گرفتم.

کلا هر چیزی که هیجان داشته باشه 

تا یه هفته حالمو خوب می کنه 


نظرات 2 + ارسال نظر
Amir پنج‌شنبه 8 فروردین 1398 ساعت 12:11 http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام
دمت گرم واقعا
ایشالله همیشه به خوشی و شادی

سلام
ممنون

Baran یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 14:53 http://haftaflakblue.blogsky.com/

همیشه به گردش و
کلی هیجان ها و
انرژی مثبت؛عزیز دلم❤

من هم کلا کارای هیجان انگیز رو دوست دارم و
حالمو خوب میکنه.خصوصا هیجان سرعت و
آدرنالینِ لایی کشیدن.که باعث میشه حالم خوب بشه و
یه هفته هرکسی بپرسه چطوری؟میگم تووووپ

یا مثلا گوش کردن گزارش آقای عامل.هیجان انگیزِ.واقعا لقب هیجان انگیزارین گزارشگر برازنده ایشانِ،که وقتی میگن،تمااام،تمااام.خدا قوت قهرمان.خسته نباشی دلاور

مرسی ماجان
پس باید با هم کلی بگردیم
سرعت و هیجان و ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد