کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

احساس یا منطق؟

خوب جونم براتون بگه چند مدتیه که افتادم 

تو مسیر کتاب موفقیت و کلاس ارتباطات موثر 

و این حرفا ....

دیروز یکم با خودم خلوت کردم ببینم چی شد

که اینجام و چرا ...؟

فکر کنم همش به خاطر لجبازی با خرس مهربون

 نامهربونه....یه جورایی روانی کرده منو ...

بعد با خودم گفتم اخه من کجا و این کلاسا و

این ادما کجا که به خاطر یه ارتباط و ‌...

کلی قوربون صوقه بقیه می رن و حرفایی 

می زنند که فقط فقط و فقط باید مخصوص 

عزیزترینای ادم باشه ...

موفقیت خوبه ،تلاش خوبه ...

اما ...پس ....

ساعت ها نشستن و به ماه نگاه کردن چی میشه؟

پس رقصیدن روح زیر بارون  و دل سپردن

به سهراب و فروغ چی میشه ...؟

با دیدن یه حشره غرق شدن تو حرکاتش چی میشه

این همه بدو و بدو به کجا می خواد برسه

نمیدونم و بین عقل و احساسم درگیری 

ایجاد شده شدید ...

دلم برای حسام تنگ شده ...

چه خواهد شد اخر....

پانوشت:

به گوشیم اهنگ دلبر بی نشان

رضا ملک زاده

این دل گاهی چون درختی هوای تبر می کند
جنون عاشق که منطق ندارد


نظرات 2 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 10:48 http://haftaflakblue.blogsky.com/

جان و
دلت سلامت بلامیسر
خدایا حسابی مراقب کاکتوس جان مان باش

<--

امیییییییین
با ادا و اصول بچه ها بخون و کش دار

Baran یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 18:23 http://haftaflakblue.blogsky.com/

جووونت سلامت عزیزم
اون قسمتِ بین عقل و
احساس،یاد ترانه ی،Davaa. افتامامیر عباس Golab
کاکتوس جان؟
تو چقدر مثلِ هیشکی نمی مونی

همممم
آهنگ پیشنهادی تونم قشنگ بودزیبا بروفه رو دیدم ناراحت شدم
خدا همسر شو رحمت کنه.
دلِ منم برای حسام تنگ شده.اینکه ببرمش و
واسش تمشک بچینم،مثل خرس مهربون مشت مشت تمشک بخورهحسام پسرِ مردشریفِ.کلاس سومِ و
مدرسه رو دوس نداره.می میخام برم روستا.اسب و اردک و
مرغ و خروس داشته باشم.گفتم خا برو.ولی درستو بخون.میگه،اسب و اردک ومرغ و
جوجه؟میفهمن؟من سواد دارم؟اونقدر لپ شو کشیدم،سرخ شد:

مرسی
اهنگشو نمیدونم گوش دادم یا نه
چون سوگلی خانومه ما یه روز دستمونو گرفت و گفت بریم کنسرت گلاب ،منم تا قبلش اهنگاشو زیاد گوش نداده بودم
به جز اون که میگه زلف و اینا نمیدونم چی بود
اها یادم اومد تو سیاهچاله ... دل من گم شد
الانم باید برم اینو بگوشم ببینم قبلا گوش دادم یا نه
خواهرم میگه با اینکه صدبار یه اهنگو گوش میدی ولی یاد نمیگیری
اوووووف تمشک نگو نگو نگووووووو
ای جونم چه باحاله این وروجک
در جواب کاکتوس جان
هم باید بگم جان دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد