کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

دوستی


حضرت علی(ع) 

درباره حد و اندازه دوستی و دشمنی می فرمایند: 

دوست خود را در حد اعتدال دوست بدار؛

 چرا که ممکن است روزی دشمن تو شود و

 همین طور در دشمنی با دشمنت میانه رو باش؛

زیرا امکان دارد که روزی دوست تو شود

پس نه در دوستی افراط کنید و تمام اسرار

 زندگی تان را در اختیار دوست قرار دهید، 

که اگر روزی دشمن شما شد برای شما مشکل

 ایجاد نشود و نه در دشمنی افراط کنید که 

اگر روزی دشمنی شما به دوستی تبدیل شد 

از کرده خود شرمنده شود.

   خوب چی شد که اینو نوشتم !!!!

دیروز دلم از رفتار دوستام گرفت 

دیروز شنیدم عقد کردن و تا حالا بهم نگفتن

خوب از اینکه بالاخره به نتیجه رسیدن خوشحالم

اما د رک رفتارشون خیلی سخته 

من با هردوتاشون دوست بودم 

و یه جورایی هر وقت سوالی در مورد هم داشتن

ازم میپرسیدن ...

درسته مراسم نگرفتن اما می تونستن یه کلام بگن 

می دونید گاهی فکر میکنم همش به خاطر اینه که 

درون گرایی من زیاده ...

افراد کمی تو حیطه دوستیم هستن 

برای همینه که خیلی دقیق میشم رو رفتارشونو 

و ناراحت میشم....

گاهی وقتا که حرفای روانشناسا رو گوش میدم 

انقدر که میگن از هیچ کس توقع نداسته باش و 

این حرفا ...

خوب اگر ادما می تونستن تنها زندگی میکردن 

وقتی با ادمی در ارتباط باشی ،خواسته و ناخواسته

توقعاتی ایجاد میشه ...

دارم سعی میکنم نسبت به این ادما 

رفتارمو تغییر بدم

سعی کنم به اطرافیانم همون قدر بها بدم

که بهم بها میدن ...

پانوشت:

فکر کنم از پستام معلومه حسابی قاطی کردم.خخخ


نظرات 2 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 21:23

بلامیسر

گل قاشقی چه گلِ قشنگیِ.دوتاش گوشواره چسبان باشه.یکیش انگشتری
دیدین؟یکیش چهار پرِ،یکیش پنج پر

دقت نکرده بودم
یه جورایی قانونو نقص کرده ۳،۵،۷ بود که
چهارتا عجیبه...مرسییی از توجه
به به گوشواره و انگشتر و......

Baran دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 11:10 http://haftaflakblue.blogsky.com/

چه تصویر قشنگیهدست شما درد نکنه

منباب دوستی و...؛درود بر کلام امیر و
شمای عزیز دل

من هم از رفتار دوست تون
دلم گرفت.
همیشه با دوست و
آشنا رفتار صادقانه داشتن رو خیلی می پسندم.وهرچه برای خود می پسندم ،برای دیگران نیز هم را
خلاصه اینکه؛
شما کاکتوس جانِ بامعرفتی هستین و
من از دوستی باشما بسی خرسندم
البته من با شما
شش ماه دوست بودم.
یعنی یواشکی میامدم و
می خوندم تون و
کیف میکردم از لحن نوشتن و
رفتار و
مرام معرفت تون
بعد دلو به دریا زدوم و
کامنت گذاشتم
ببخشید

ممنون
گل قاشقیم گل داده
شما لطف داری خانم گل
چه خوب بالاخره دلو به دریا زدی
منم خیلی خوشحالم باهاتون اشنا شدم
واسه همه دل به دریا زدنات مرسییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد