کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

زلف پریشان


صدای زلفان پریشان  کسی می آید در باد...

قدم هایی آهسته...چمدانی در دست و 

نغمه ای در سر ....

سفری به فراسوی خویشتن...

گذر از آنچه بود...مانده بر سر دو واژه...

همچنان ایستاده در ابتدای جاده ی  سوالی بی پاسخ....

جسمی که برزخ وار روحش را در آغوش گرفته

روح در خیال جسمی دیگر ...

جسم ،خسته از خیال روح

همچنان ایستاده در ابتدای جاده ی سوالی بی پاسخ

صدای زلفان پریشان کسی  می آید در باد....!

#کاکتوس


نظرات 2 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 18:25

چه عبور جان فزایی

آره .اگه اینجوری نباشه ها
محاله ز رویا ها برگردم
یه دوستی میگفت،چقدر تو رویا پروری بچه
گمونم دبیر زبان بودن.بعد فروپاشی پرشین گمش کردم
یه روز یه پستی گذاشتن .که اگه وارد آرمان شهر بشین؟چی حذف میکنید؟چه اضافه؟
نوشتم،
شیطان درونمو حذف میکنم و
خودم و ب آرمان شهر اضافه میکنم.

خانم دبیر ،کلی خوششون اومده بود.

راسیتش انگار تارموها با حنا و
قهوه رنگ شده.بسی خوشرنگِ

اری اری
بسی مقداری میشناسمتان
چه جالب ...باحال بود
ماهم خوشمان امد
باید بروم در زلفانش دقیق بنگرم

Baran پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 17:19 http://haftaflakblue.blogsky.com/

چمدانی در دست
در ابتدای جاده ایستاده ام
عبور میکند باد!
نفسم حبس می شود...

چه کسی بند زلف بگشادو
باد !
پنجه در زلف بردو
از روحم عبور کرد

آه...
صدای واشدن سگک کمربند! ز چه می آید

ببخشید


سلام و
درود برشما عزیز دل❤

تصویر،خورشید از میان تارموهای خوشرنگ
وچه دلنشین به تصویر کشیدین# کاکتوس جانم

از روحم عبور کرد
چه کسیییییی ،مسئله اینست
اه ....خخخخ.برای بازگرداندنت از رویا
سلام خانووووم
سلام از ماست
تار موهای کیست! مسئله این است
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد