کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بانو


سلام بانو جان 

 بانو جانم سلام

 برخیز بانو ،

برخیز دوباره چشمانت را به خورشید گره بزن ... 

برخیز و دوباره موهایت را پر از عطر بهار نارنج ها کن ... 

برخیز و بگذار باد کمی در موهایت بپیچد و

 موجی  دل انگیز به ان ببخشد... 

برخیز و گوشواری از گیلاس بیاویز و 

کمی از قرمزی الوچه های  وحشی

 برای سرخی لبانت قرض بگیر ...

 برخیز جانم و گردنبندی از صدف به گردن بیاویز ...

حالا نوبت ان است که کمی شیطنت شیرین

 به چشمانت ببخشی ... 

یه استکان چای دارچین بریز وبیا من همین جا هستم ...

درست روبرویت....

 منتظرم، تا تمام دلربی هایت را به جان بخرم .

برخیز و بیا ...(اینه) 

#کاکتوس


پانوشت: این نوشته از زبان اینه نوشته شده

تقدیم به همهی بانوان عزیز


نظرات 2 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 18:16 http://haftaflakblue.blogsky.com/

این گلِ فرش برام آشناست.یه فرش داریم،بردیم سرزمین پدری.آی دوسش دارم
عکس باحالیِ
فدا دل کوچیک تون
دل دشمن تون بشکنه و
دل تون شاد باشه❤

چای قند پهلو نوووش جون تون

ممنون
خدا نکنه
ایشالا هیچ وقت دلی نشکنه

Baran پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 17:42 http://haftaflakblue.blogsky.com/


❤❤❤❤


یه شعر گیلکی داریم،به اسم "بانو"
میگه؛
بانو بانو
نوا بُستن می دوشمن
می کوج دیل نشکن

بانو بانو ،بامن دشمن نشو.دل کوچیک منو نشکن...

خیلی عالی بود کاکتوس جان❤
خصوصا اون قسمت شیطنتِ
ای بابا امیر خان؟چرا سکندی خورد

دست شما درد نکنه.کاکتوس جانم ❤لطفا بازهم برامون بنویسید:

تصویر؟گلهای فرشِ؟یا من اینجور می بینم

چه باحال
دل کوچیک منو نشکن
مرسی

گل فرشه از پشت در قندون گرفتم
خونه که می مونم از در و قندون و چایی و ....
عکس میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد