کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

یک شعر ناب


چایی تونو بردارید بریم  ادامه مطلب تا باهم بخونیمش


 

 به خاطر خودت میگویم

تنهایی کافه رفتن را یاد بگیر
تنهایی مهمانی رفتن را
تنهایی سفر رفتن را
تنهایی خرید کردن را
تنهایی خوابیدن را
که اگر تقدیرت سال ها تنها ماندن بود
از همه این چیزها جا نمانی

به خاطر خودت میگویم
ساز بزن
که انگشتانت به وقت نبودنش
چیزی را لمس کند که خوش آهنگ باشد
که بتوانی بی شراب و بی یار هم مست شوی

به خاطر خودت میگویم
خانه ات را با گلدان و شمع و عود و موسیقی
سبز و روشن و زنده نگه دار
که کاشانه ات آرامشکده ات باشد

به خاطر خودت میگویم
هر روز به آشپزی کردن عادت کن
که آشپزی کردن به خاطر آن بشقاب روبرویت از سرت بپرد
که احترام به جسمت را یاد بگیری

به خاطر خودت میگویم
دوستان زیادی داشته باش
که دنیایت را با آدم های زیادی قسمت کنی
که دنیایت تنها به یک نفر ختم نشود

به خاطر خودت میگویم
ورزش کن
کتاب بخوان
بنویس
موسیقی گوش کن
برقص
که انرژی نهفته در درونت را
به سمت درستی هدایت کنی

به خاطر خودت میگویم
گاهی دستت را بگذار در دست کودک درونت
بگذار ببرد تو را هر جا که دلش خواست
که یادت باشد زندگی شوخیه به اشتباه جدی گرفته شده ماست

به خاطر خودت میگویم
خودت را ببخش
که حق لذت بردن از زندگی را از خودت نگیری
حق دوباره شروع کردن را

به خاطر خودت میگویم
ساعتی را در روز نیایش کن
که نترسی
که در هنگام ترسیدن به دست هایی که هرگز دریغ نمیشوند بیاویزی

به خاطر خودت میگویم
خودت را دوست داشته باش
که کسی نتواند آنقدر بزرگ شود
که وسعت بکر دلت را تصاحب کند
که از آن عبور کند
که تو مالکیت بی قید و شرطتت را
بی قید و شرط واگذار نکنی

به خاطر خودت میگویم
خودت را یادت نرود
خودت را یادت نرود
خودت را یادت نرود
که از حالا 
برای سال های پیری
دچار حسرت برانگیز ترین نوع آلزایمر نشوی

پریسا زابلی پور



پانوشت:دوستان جان دقت نمایید 

خودت را یادت نرود ....هیچ وقت 


نظرات 5 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 22:35

نه والا‌همین که اسمش(سپیده رو میگم )رو آوردین،
حس خوبی داشتم بهش

تو ذهنم با ماشه دنبالش کردم.رفت بالا درخت گردو.همونجا خفتش کردم
وای خدا.خیلی خنده داره

ماجان تی فدا بلا می سر
دوستتون دارم


منم کلی خندیدم
خدا نکنه دختر جان
ما بیشتر

Amir دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 22:34 http://mehrekhaterat.blogsky.com

ناراحتت کردم؟ عذر خواهی میکنم

+ اصن من در حالی که چایی در دست راستم و هندرفری ویس رکوردم در گوشمه میرم ادامه مطلب:دی

خواهش می کنم .از شما ناراحت نیستم .از خاطرات ناراحتم.
هنوز یکم بهم میریزم
ولی خوب الان بیشتر دعا میکنم هرجا هستن
سالم و خوش باشن
برو ادامه مطلب
ماجان اونجا منتطرته
بسمه الله الرحمن الرحیم
فاتحمه صلوات

Baran دوشنبه 10 تیر 1398 ساعت 17:06

دل دشمن تون آشوب بشه عزیز دل م❤من از طرف امیرخان از شماو
دل مهرورز تون عذرخواهی میکنم ❤❤با ماشه دنبال امیر خان میدوئم و
حتی اگه بالا ی درخت گردو
پناهنده بشه.ول کن نیستم

اوه پسر
حس خوبی ب سپیده داشتم
والا شما دلنشین ترین و
منم ور دل تونم و
هیجا نمیرم و
همین جا هستم

دوستتون دارم.وممنون که تو قلبم هستین و
به دلم نشستین❤خدایا مرسی کاکتوس و
دلنشین و
دوست داشتنی آفریدی

اینا همه بخشی از زندگیه 
دلتنگی... دلخوری ...دوست داشتن 
فقط اینکه گاهی ذهن ادم درگیر می مونه 
بیخیال 
تقصیر امیر خان نیست 
مقصر دل دیوانه ی ماست 
تصورشم خنده داره 
فکر کن تو با ماشه دنبال امیر خان
وای خدا 
منم داشتم ,حس خوبو میگم به سپیده
شما هم میشناختینشون؟

ایشالا هر جا هستی سلامت باشی ماجان
مرسی

Baran یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 23:36

بابت چای و
ادامه ی مطلب؛سی بسیار ممنون و
سپاسگزارم.
واینکه؛
جان و
دلت سلامت و
خوش

خواهش میشه
بعد سپیده به خودم قول داده بودم
با کسی صمیمی نشم ولی وقتی اومدی
به دل نشستی و جدیدا یاد گرفتم همه
ادما یه برهه ای میان تو زندگیمون و بد میرن
تقصیر ماست که دل میبندیم ...
باید دوست داشت و گذشت .
ممنونت ازت
از دست این امیر خان
دلمون اشوب کرد باز
هی

Amir یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 23:07 http://mehrekhaterat.blogsky.com

من ویس رکوردم رو بردارم چی ؟ بعد برم ادامه مطلب؟

آخرین باری که همراه کتاب شدم و سفر کردم به خاطرات زندگیم وقتی بود که کتاب صوتی سرود کریسمس رو گوش کردم ، البته بهتر بگم نمایش صوتیش رو ، مخصوصا با روح گذشته کریسمس

کاکتوسی ، باور شاید نکنی اما باهاش زندگی کردم ، به خاطر اوردم ، اشک ریختم ، باور کردم و ....

پیشنهاد میکنم که شما هم اون نمایش صوتی رو گوش کنید

اشکال نداره ...
مرسی .سعی میکنم گوش بدم
انقدر کتاب باید گوش بدم که هیچ کدومو گوش نمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد