کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

روزها

این روزا ...

خوب جونم براتون بگه 

داداش فسقل مریض شده و بیمارستانه 

منم اومدم پیش فسقل که تنها نباشه

داداش فسقل از اون بچه هاس که 

فقط پیش مامانش می مونه ...

هیچی دیگه ...بنده خدا خواهری 

امیدوارم زودتر خوب بشه 

دلم می خواد برگردم خونه ...

دلم واسه سکوت تنگ شده.

پانوشت:

لطفا دعا کنید

نظرات 9 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 14:51

الهی شکرو
الهی شکرو
الهی شکررررر
ممنون که بهم خبردادین و
الهی همیشههههه خوش خبرباشی بلا می سررررر


مرسی که پیگیر بودی
الهی امین

Amir سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 12:47 http://mehrekhaterat.blogsky.com

راستی من نفهمیدم چرا کامنتم رو تایید نکرده بودی؟
برای این می پرسم که دیگه موارد اون مدلی تو کامنتم نباشه که دوست نداشته باشی

مرسی به خاطر توجهت
به خاط اینکه جنسیت مطرح کردی

Amir سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 12:46 http://mehrekhaterat.blogsky.com

انشالله که هر چی سریعتر حالش خوب بشه

ممنون

Baran دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 21:07 http://haftaflakblue.blogsky.com/

الهی بمیرم❤
ان شاءالله که الان بهتر باشهنگران تر شدم کاکتوس جانخدایا فسقل رو به خودارحم الراحمینت میسپارملطفا لطفا سلامتی رو جایگزین کسالتش کن

خدا نکنه
نگران نباش
بهتره
امین
الهی امین

Baran یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 17:11 http://haftaflakblue.blogsky.com/

الهی شکر برای خوب بودن تون
می دل برمه دانهمی یعنی من.دل که دلبرمه؟دارنه؟ متوجه نشدم

اره والا
قالب وبلاگ شماخیلی باحال بود
ایشلا که داداش فسقل زودی مرخص بشه و
مامان گلش و
شما و
همه خانواده درصحت و
سلامت باشید

ممنون ماجان
یعنی دل من گریه داره ...برمه ...گریه
دارنه...داره
خیلی داستان پشت اون قالب بود
دیروز مرخص شد باز امروز رفت بیمارستان
ممنون

Baran شنبه 22 تیر 1398 ساعت 17:56 http://haftaflakblue.blogsky.com/

امیدوارم حال شما و
داداش فسقل خوب باشه

مرسی عزیز
خوبم
داداش فسقلم بهتره
هنوز مرخص نشده ولی بهتره
مرسی دعا کردید

Baran پنج‌شنبه 20 تیر 1398 ساعت 19:12

عههههه
قالب وبلاگ شما هم عوض شدو
کلهم بلاگ اسکای قاطی کرد



فدای اون لپ های سرخ هلویی تون

عه
چرا عوض شده
من دلم قالب خودمو می خواد
می دل برمه دارنه
خدانکنه
استیکرامن کم شده

Baran سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 22:32

چشم تون بی بلا عزیز دل
بله.زنده باد توکل و
امید به خداوند یکتا
میخوام برم رو پاگرد پله و
ماهُ نگاه کنم و
دوباره واسش

فقط اینکه
خیلی مخلصیم و
خیلی واسمون عزیزین و
دوستتون داریم و
ازاینجور صُبتا
خدایا مرسی که مراقب کاکتوس جانِ عزیز مون هستی


مرسییی
ممنون ماجان
ایشالا همیشه سلامت باشی

Baran سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 12:34

عزیزم
به اذن الله سلامتی جایگزین کسالت داداش فسقل مانبشه و
برگردین منزل و
شب و
سکوت و
ماهِ آسمونالبته دیشب بهش گفتم.ماهِ نیم شده ی آسمون؟کاکتوس جان هرکجا هست خدایا به سلامت دارش
بعد براش بوس راه دور فرستادم و
سه بار چشامو واسش مچاله کردم و
گفتم؛عزیزم،عزیزم ئازییییییزم

امید به خدا فسقل زودی خوووب میشه

لطفا مراقب خودتون باشین

ان شاءالله
مرسیییییی
به به بوس و چشم مچاله و ......
امید به خدا
چشم
شما هم همین طور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد