کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

نامه

 خوب چند وقته دارم بهش فکر می کنم 

ولی نمیدونم شدنیه یا نه 

ولی با این حال در خواستمو بهتون میگم 

راستش خیلیا دیگه اینجا نمیان 

شاید از قدیمیا فقط یه اقا امیر و یه پسر 

سربازی تموم  موندن  و الانم که ماجان 

ولی خیلی دوست دارم به رسم قدیم 

یه نامه برام بنویسید ...با شناختی که

ازم دارید ...

هرچی که دوست دارید بهم بگید 

هر پیشنهاد یا انتقاد یا دلخوری 

یا حتی نصیحت ....

البته این یه درخواسته از طرف کاکتوس

و هر کسی دوست داره این کارو انجام بده 

و هیچ دلخوری و رنجشی در کار نیست .

همتون برام محترمید 

فقط دوست دارم ببینم از نطرتون کاکتوس 

چطوریه

نظرات 3 + ارسال نظر
amir پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 21:57

من فقط یه دلخوری خیلی کوچیک از شما دارم. قد سر سوزن .

خوب همونو برام بنویسید البته بعد انتخاب لباس

amir پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 21:31

وای من الان موقع نامه نوشتن لباس چی بپوشم؟


خیلی خوب بود

محمد پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 18:48

کجا بنویسیم دقیقا؟؟ نامه‌ی واقعی یعنی؟! قلم و کاغذ:)) یا چی؟

هر جور خودت دوست داری
یا قلم و کاغذ و عکسشو بفرست
یا همین جا بنویس
حتی دوست داشتی بدون نام بنویس
هرچه دل تنگت می خواهد بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد