کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

برخورد

تا حالا واستون پیش اومده که تو گروه تلگرام یا اینستا 

کسایی رو ببینید و بعد یه مدت ...اونا رو تو دنیای واقعی

ببینید...بزارید راحت تر توضیح بدم ... 

مثلا من تو گروه تلگرامی هستم و یه عده همیشه فعالترند

و اگر عکسشونوگداشته باشند پروفایل بیشتر در ذهن

 باقی می مونند ..بعد همین طوری تو خیابون یا مترو 

یا اتوبوس  و ... یهو میبینید عه این همون ادمه و یه 

کوچولو نگاهش می کنید و بدون صحبت از کنارش

 میگذرید.... 

این اتفاق براتون افتاده ؟؟؟

اگر افتاده چه حسی داشتید تو اون لحظه 

برای من یه حس باحال با یه کنجکاوی داره 

که چرا این ادمو دیدم ... 



نظرات 4 + ارسال نظر
amir چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 14:27

من قرار وبلاگی داشتم.
منتها اینو نه. مورد نبوده

ان شاءالله موردی میشه

Baran سه‌شنبه 12 آذر 1398 ساعت 21:58 http://haftaflakblue.blogsky.com/

دلم دریا خواست
نه بلامیسر:کنار استخر لاهیجان.جای شما سبز بود خیلی
حالا عکسش رو میزارم،شما بفرمایید به غروبِ خرابه های تاریخی آتن می ماند؟یا نه

ای جونم
شما که اراده کنی دریا کنارتونه
استخر لاهیجان که ارههههه
خیلیییی قشنگه .رفتم
بلی می ماند ،می ماند

فرهاد دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت 18:20 http://bivajeh.blogsky.com

سلام،برام پیش نیومده ولی اتفاق هیجان انگیزیه.

سلام
بله خیلی
مخصوصا وقتایی که طرف تو رو نمیشناسه

Baran دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت 12:24 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خب.جوووونم براتون بگه که:
دیروز،
یه همچین اتفاقی واسه همراهانم افتاد.

اونقدر بالا پایین پریدن و
ذوق کردن
یه آقای پنجاه ساله ،با موهای سفید مشکی بود.یه شلوار جین و
یه بلور سه دکمه سبز آبی و
یه جلیقه ی صدا ثیمایی،ازهمون جلیقه هایی که تصویر بردارهامی پوشن و
یه دوربین خوش لنزی ام دسش بود.البته یه بازیگر شبکه استانی ام باهاش بود.هی از خودشون و
غروب زیبا عکس می گرفتن .

چرا؟من ؟که نه اینستا دارم و
نه تلگرام؟این آدمو دیدم؟
چون ازش شنیده بودم و
عکسای هلی شات گرفته اش رو دیده بودم.و دوس داشتم ببینمش

مث همیشه،حس خوبی داشت.جای شما سبز چه غروب دل انگیزای ام بود.عیین غروبهای آتن بود

چه باحال

کنار دریا
دروبین و لنز
دوستان به جای ما
اتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد