کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

تصویر یک خیال

دیروز  به خودم گفتم خیلی وقته عکس نگرفتی 

بعد یهو چشمم افتاد به این خوشگله و شروع کردم 

بعد کلی زیرش کاغذ رنگی گذاشتم و با رنگای 

مختلف امتحان کردم . 

اینم شد نتیجش

 


 




نظرات 5 + ارسال نظر
amir چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 14:25

از این استکانهاست که شکست نوری داره .نه ؟
خیلی خلاقانه بود
ایول

استکان معمولی که پایینش طرح داره
نمی دونم منطورتون دقیق چیه
ممنون

فرهاد پنج‌شنبه 14 آذر 1398 ساعت 12:48

جالب بود. آفرین

ممنون

فرهاد چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 21:56

سلام این چیه ؟
خیلی قشنگه

سلام
صبح داشتم صبحانه میخوردم ،چراغم روشن بود
دیدم سایه ته استکان خیلی جالب شده
اول یکی دوتا انداختم ...بعد یاد تلق و کاغذ رنگی افتادم رفتم اوردم ...یکی یکی گداشتم زیر استکان و عکس گرفتم ... قبلا بیشتر از این دیونه بازیا در می اوردم ... از نظر خیلیا تو عکسا باید معنا و مفهوم باشه ولی من عاشق وهم و خیالم ...
ممنون
ودر اخر یک استکان دسته داره که چاییش تقریبا خورده شده و انعکاس زیبا بود .
یه وقتایی که افتاب باشه و با استکان پر چایی بازی کنی
سایه های خیلی قشنگی ایجاد میشه و همچنین سایه درختا و برگا هم تو استکان فوق العادست .

Baran چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 11:34 http://haftaflakblue.blogsky.com/

تی سُورخ جولانِ گاز بیگیرم<---می جانه کاکتوس جانِی
وما هم خیلییییییییی بیشتر تراز بیشتر تر تر تر تر تر تر تر تر ......

پُری از حس آرامش، شبیه ِ چای ِ بابونه
بله اینگونه ای اینگونه:

Baran چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 11:21 http://haftaflakblue.blogsky.com/

به به!دومی و
سومی رو از همه بیشتر دوست داشتموالبته شما رو بیشتر تر

خجالتم اومد باز
و ما هم شما رو بیشترترترترتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد