کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

مرگ و زندگی

دیشب خواب بودم ...

دیدم یهو یکی داره صدام میکنه 

از خواب بیدار شدم که جوابشو بدم 

ولی  هر کاری می کردم صدامو نمیشنید 

خوب که نگاه کردم ...

خودمو روبه روم دیدم ...

چند لحظه هنگ بودم ...

سعی کرد صدا بزنم و به بقیه بگم 

ولی ...

  ولی صدایی ازم در نمیومد 

یه لحظه مکث کردم و گفتم 

من مردم ... تموم شد 

همه وجودمو غم گرفت ...

خیلی دردناک بود و چندبار گفتم 

دیگه تموم شد ... یعنی همین بود ...

به خاطر خیلی چیزا ناراحت بودم

انگار تو این دنیا هیچ کاری نکردم 

به تصویر کشیدن این غم خیلی سخته ...خیلی 

بعد روحم اومد و روی بدنم خواببد و از خواب بیدار شدم 

و این جوری بود که من دیشب مردم و زنده شدم .

۹۸.۹.۲۹

بماند برای یادگاری



نظرات 9 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 22:27

خوبه ک هنوز زنده ای
منم این تجربه رو داشتم

:

amir جمعه 6 دی 1398 ساعت 00:05

در مورد انجمن خورشید خاوری
پیشنهاد میکنم دنبالش نگردی ، ترکیدخیلی سال پیش

اما تا اونجا که در خاطرم هست برونفکنی یه قدرت روحی هست که قابل تعالی هست یعنی میشه یادش گرفت و البته هر کسی که نیتش سوئ بوده نتونسته بهش برسه .

برونفکنی یعنی ( یعنی اینی که من میدونم و از اون انجمن خوندم ) در حالتی که بدن ریلکس شده ، روحت رو بفرستی جای دیگه و شهود داشته باشی و بدون حضور در یک مکانی که حضور نداری ، از تمام اتفاقات اون اطراف باخبر باشی

و اینکه گفتم نیت سوئ ، خب مشخصه دیگه ، میشه کارهایی کرد

دانسته هام اینا بود

سرچ کردم ،نبود
در موردش شنیدم ...پیچیدست
ممنون

amir جمعه 6 دی 1398 ساعت 00:00

میشه بهم بگی دقیقا کدوم قسمت از امتیاز منظورته؟ بگو تا من کامل براش یک پست بذارم.

اما تا اونجا که من میدونم اخر هر سفر مسافر به راننده امتیاز میده و راننده باید امتیازش از یه حدی پایین تر نیاد و گرنه مسدود میشه ( کمتر از 4.3 ) تو امتیاز بالا هم مسافرتهایی که کرایه شون بالاتره بهت پیشنهاد میشه . مثلا 5 بالاترین امتیازه . بعد اینکه مثلا امتیاز راننده اگه 5 باشه و بعدش مثلا به هر دلیلی یه مسافر رو وسط راه پیاده کنه و این گزارش بشه از امتیازش خیلی کسر میشه .

دیگه اینکه 2 نفر با امتیاز بالا و پایین اگه بغل هم باشن ، درخواست سفر برای کسی میره که امتیاز بالاتر داره.

همینایی که نوشتی کافیه
خودم گاهی امتیاز نمیدادم
الان فهمیدم چقدر مهمه

amir پنج‌شنبه 5 دی 1398 ساعت 23:58

سلام.
اول عذرخواهی میکنم که کامنت هاتو دیر جواب دادم
و دوم اینکه خیلی تشکر میکنم بابت پیشنهاد های خوبی که دادی

خواهش میکنم
موفق باشی

amir چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 14:08

سلام
یک سوال فنی
الان با الودگی هوا ، یعنی کامنت ها تایید نمیشه!
عجب

سلام
چرا میشه
به الودگی ربطی نداره
قلب و ذهن درگیره

Baran چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 10:06 http://haftaflakblue.blogsky.com/

راستی؟این تبلیغات چقدر مزخرفه
اومدم بهتون سر بزنم،خیلی عذرمیخام،جی جیه اون یارو لود شده و
زیرش نوشته،حذف چربی های قدیمی و
شکم ور قلمبیده...

چه وضعیه؟بلاگ اسکای؟درآورده؟من نانم

سلام

سلام به روی ماهت
چی بگم که نگفته هم پیداست ...
کاری کرده که لالمان نموده

Baran چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 10:03 http://haftaflakblue.blogsky.com/

ان شاءالله که خوبین و
مشغول استراحت و
کتاب و
موسیقی و....هستین

ممنون ماجان ،خوبم
یکم ذهنم درگیره

amir یکشنبه 1 دی 1398 ساعت 12:18

سلام.
گمونم بهش میگن برونفکنی ،
یه جور قدرت روحیه ، تو انجمن خورشید خاوری درباره اش خیلی نوشته بودن .

ایشالله همیشه سالم و سلامت باشین

سلام
تعبیر و تفسیر زیاد داره
اینو نشنیده بودم در مورد انجمن می خونم

Baran شنبه 30 آذر 1398 ساعت 12:23 http://haftaflakblue.blogsky.com/

عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد