کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

شیرینی



خوب جونم براتون بگه 

چند وقتی بود که من و سوگلی شیرینی درست نکرده بودیم

قبل هر چیزی بگم گه قصه پختن کیک و شیرینی بر می گرده 

به ماه رمضون پارسال... یعنی ماه رمضون هی شیرینی

 درست می کردیم ... نمی تونستیم بخوریم ... می موند ... 

اصلا یه وضعی ...

بعدم کم کم ... یواش یواش ... پختیم و خراب کردیم تا الان 

یکم اوضاع خوب شده ... خخخخ 

یعنی قابل خوردن شدن ... خخخ

خوب داشتم می گفتم 

سوگلی مواد قاطی می کنه و موقعی که وقت ورز دادن خمیر

 میشه میگه کاکتوس بیا ...

یکی نیست بگه ... اخه دختر خوب ... 

من  کجا و ورز دادن کجا ...

هیچی دیگه  این شده کار همیشمون ... 

امروز خانوم پا شده  یه عکس خرسی پیدا کرده ... 

الا و بلا که بیا درستش کنیم ...  میگم دستورشو داری ؟

میگه یکی  شبیهشو پیدا کن دیگه ...

بالاخره یه دستور پیدا کردیم و درست کردیم

از حق نگذریم خیلی باحال شد ... 

انقدر باحاله که دلم نمیاد بخورمش 

وقتی درست شد یاد خرس مهربون نامهربون افتادم

حیف که  نامهربونی کرده حسابی ...

 وگرنه براش میفرستادم.



نظرات 2 + ارسال نظر
amir جمعه 27 تیر 1399 ساعت 12:57 http://mehrekhaterat.blog.ir/

خیلی خوب شده
چطوری بهش قالب خرسی دادین؟

ممنون
یه گرد وسط دوتا گخمیر گرد کوچولو گوش
میره تو فر

Baran شنبه 21 تیر 1399 ساعت 12:33 https://haftaflakblue.blogsky.com/

خدا قوت
تصویر قشنگ و خوشمزه اس وجدانن دل منم نخواست بخورمش.همین جور نگاش کنم/بزاق قورت بدم بهترِ

آخه خرس مهربونه نامهربون.چطوری دلت اومد.هان؟چطوری

می دونید که؟
خیلی مخلص تونیم و
دوستتون داریم/کاکتوس جان

سلامت باشی
ای جونم ‌... ایشالا به وقت دیدتر برات بیارم ...بلند صلوات بفرست
هی خیلی بد و نامهربونه ...افت جونه ...با دیگرونه ... قدرم ندونه ... ندونه ...ندونه
ما بیشتر آبجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد